مبادله ارز خارجی ونکوور

مبادله ارز خارجی ونکوور

ونکوور به عنوان یکی‌ از پویاترین و مدرن‌ترین شهرهای مهاجر پذیر کانادا , همواره شاهد توسعه و رشد چشمگیری میباشد. بیش از نیمی از جمعیت ونکوور زبان مادریشان غیر از انگلیسی است و به طور بدیهی بسیاری از ساکنین ونکوور با خدمات ارزی صرافی ها آشنا هستند. جهت راه اندازی کسب و کار، مسافرت، تحصیل و سرمایه گذاری این مهاجران احتیاج مبرمی به خدمات صرافی ها دارند.

حسین صفری مدیریت خدمات ارزی مانی وی میگوید: “مشتریهای ما متقاضی سریعترین خدمات و بهترین نرخ برای تبادلات ارزی هستند. آنها بسیار هوشمندانه به خدمات ارزی توجه میکنند و انتظار دارند تا با صرافی که آشنا با تمام نیازهای ارزی آنهاست کار کنند.” خدمات ارزی مانی وی واقع در وست ونکوور در سال ۱۹۹۸ تاسیس شده و درحال حاضر یکی‌ از بزرگترین و معتبرترین موسسه‌های تبادلات ارزی در کانادا می‌باشد. “در بازار ارز رقابت شدیدی وجود دارد. با توجه به همین اصل ما تمرکز خود را ارائه خدمات به سرمایه گذران، دانشجویان، گردشگران و همچنین انتقال پول به اقصی نقاط جهان قرار داده ایم و به طور روزانه با بیش از ۴۰ ارز مختلف کار می‌کنیم.”

ونکوور از موقعیت ژئوپلتیک بسیار خوبی‌ برخودار میباشد و پلی‌ ارتباطی‌ مناسبی برای تجّار و کار آفرینان است که میخواهند با بازار‌های آسیایی از جمله چین , کره و ژاپن به راحتی‌ در ارتباط باشند.
زمانی‌ که حجم معاملات مالی‌ و بازرگانی بالا میرود، مزیت نرخ تبادل ارز بهتر نه تنها مهم است , بلکه به فاکتوری حیاتی برای درآمد زائی هر معامله ای تبدیل میشود. متخصصین معاملاتِ ارزی به یکی از مهمترین بازیگران در اقتصاد تبدیل شده اند تا متقاضیان جابجائی پول و تبادل ارز بتوانند بهتر تصمیم گیری کنند. وقت طلاست و سرمایه‌گزاران همیشه به دنبال فرصت‌های جدیدی برای انجام معاملاتِ بهتر هستند.

همچنین خرید و فروش ملک در ونکوور بازاری بسیار داغ پیدا کرده و سرمایه گذاران بسیاری در شهرهای ونکوور، وست ونکوور، ییل تاون، گس تاون، کول هاربر، و فالس کریک ونکوور سرمایه گذاری‌های بزرگی‌ انجام داده‌اند که پیامد آن تبدیل شدن ونکوور بزرگ به یکی‌ از پرجمعیت‌ترین نقاط آمریکای شمالی است.

{|}

You know what to do:

About the author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.